Wednesday 21 August 2013

Lensa Lebaran 1434

Assalamulaikum & Ahlan Wasahlan. Air Mawang, N.Sembilan. Satu-satunya kampung saya selama ini. Penuh cerita suka & duka di desa ini. Walaupun alamat kad pengenalan diri ini di Puchong, Selangor, tetapi jika anda hendak tahu... kehidupan saya banyak menyimpul kenangan di sekitar kampung.

Di sinilah tempat tinggal saya sewaktu masih kecil sehingga berumur enam tahun. Saya tinggal bersama uwan & atuk tersayang. Banyak kenangan & memori indah. Sungguh takkan ku lupakan.

Di sini juga lah tempat saya menginap jika cuti hujung bulan ketika masih bersekolah asrama di Maahad Ahmadi. Makan, minum, ubat-ubatan & tempat tinggal...semuanya atuk & uwan yang bagi. Sayang uwan...sayang atuk.


Cey...nak buat cerita sedih plak kan. Takde lah...tujuan saya nak post gambar raya tahun ni jer..hoho.

Nah...gambar kami sekeluarga.






Dari kiri : Angah & Adik

Bersama Ady & Ibu

sepupu-sepapat yang memang rapat

majlis untuk hari raya kedua


ibu, ayah, atuk, uwan & sebahagian pak cik & mak cik



Moga ikatan pertalian ini kekal selamanya. Diiringi rahmat Allah...insyAllah



Wassalam.


















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...